در صورت روشن بودن لطفا ابتدا فیلترشکن خود را خاموش و سپس مراحل خرید را دنبال کنید
سبد خرید شما خالی است.
گالری تاج - خرید آنلاین طلا
تاج بلاگ

بازگشایی مجدد شعبه اُپال

۲ تیر ۱۴۰۳
    در این مطلب می‌خوانید:

بازگشایی مجدد شعبه دوست داشتنی اُپال با تخفیف هیجان انگیز!

            ‌‌‌    

تهران به‌دلیل برخورداری ازمراکز خرید شیک و بزرگ همواره مورد توجه بوده است و افرادی زیادی برای خرید از مراکز خرید تهران به پایتخت سفر می‌کنند. یکی از این مکان‌ها مرکز خرید اُپال است که بزرگ‌ترین مرکز خرید شمال غرب تهران محسوب می‌شود. این مرکز در منطقه دو شهرداری تهران و سعادت‌آباد قرار دارد. مرکز تجاری اوپال تنها یک مرکز خرید نیست. در پاساژ اپال علاوه بر فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها، امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی نیز وجود دارد. فود‌کورت‌، رستوران‌، کافی‌شاپ، سینما اپال، بولینگ اپال و شهربازی از جمله این امکانات است که داشتن یک روز کامل و شاد را برای خانواده‌ها فراهم می‌کند.

            ‌‌‌   

مرکز تجاری اُپال با 13 طبقه تجاری اداری و 7 طبقه پارکینگ، از بزرگترین مراکز خرید شمال تهران است. اُپال نه تنها یک مقصد خرید برای شما با هر سلیقه‌ای است، که در کنار آن مکانی برای شادی، سرگرمی، سلامتی و ساختن یک روز خاطره‌انگیز برای شما در کنار دوستان و خانواده‌تان هم خواهد بود.

            ‌‌‌    

حالا تاج با هدف ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به مشتریان عزیز در پایتخت، اقدام به بازگشایی مجدد شعبه اُپال گالری طلای تاج کرده است. در این شعبه، شما می‌توانید با کارشناسان فروش ما مشورت کنید و از آخرین موجودی و جدیدترین محصولات ما بازدید کنید. بمناسبت بازگشایی دوباره‌ی این شعبه از روز یکشنبه 1403/04/03 تا روز سه‌شنبه 1403/04/05 در کنار شما خواهیم بود. خبر خوب دیگر اینکه، به پاس قدردانی از حضور گرم شما، در این مهمونی برای خریدهای حضوری 2+3% درصد تخفیف روی تمام محصولات اعمال و تقدیم حضور شما خواهد شد.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی «بازگشایی مجدد شعبه اُپال»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این مطلب:
دیدگاه خود را بنویسید:
متن تصویر را وارد کنید: