۰
در صورت روشن بودن لطفا ابتدا فیلترشکن خود را خاموش و سپس مراحل خرید را دنبال کنید
سبد خرید شما خالی است.
تاج گالری

کلکسیون آویز اپل واچ

jewellery for apple watch

کلکسیون آویز اپل واچ
فیلتر کردن
بازه قیمت
بازه وزن
اعمال فیلترها

کالکشن آویز اپل واچ، مجموعه‌ای از لوازم جانبی است که به‌ویژه برای اپل واچ ساخته شده‌اند. این کالکشن شامل انواع مختلفی از آویزهایی است که به شیوه‌های مختلفی روی بدنه اپل واچ نصب می‌شوند و باعث زیبایی و شیکی آن می‌شوند.

اولین کالکشن آویز اپل واچ در سال ۲۰۱۸ با نام «Hermès Apple Watch Series 4 Collection» معرفی شد. این کالکشن شامل آویزهایی با طرح‌های زیبا و از جمله چرم، فلز و نقره بود. آویزهای این کالکشن به وسیله یک محکم‌کننده‌ی اختصاصی بر روی بدنه اپل واچ قرار می‌گرفتند و باعث زیبایی و شیکی این ساعت می‌شدند.

سپس در سال ۲۰۱۹، کالکشن جدیدی با نام «Apple Watch Nike Sport Loop Collection» معرفی شد. این کالکشن شامل آویزهایی با طرح‌های مختلفی بود که با نام «Sport Loop» شناخته می‌شدند. این آویزها با به کارگیری مواد نرم و پارچه‌ای در ساختار خود، برای فعالیت‌های ورزشی و تمرینی بهترین انتخاب بودند.

در سال ۲۰۲۰، کالکشن جدیدی با نام «Solo Loop Collection» معرفی شد که شامل آویزهایی با طرح‌های متفاوت و جدید بود. این آویزها از جنس سیلیکون ساخته شده بودند و بدون نیاز به هیچ گونه محکم کننده‌ای روی بدنه اپل واچ نصب می‌شدند.

خرید آویز اپل واچ از مجموعه تاج گلد

این  مجموعه با بهره گیری از بهترین متریال و مجرب ترین کادر آویز های اپل واچ با متریال های مختلف از جمله نقره ، طلا و سای فلزات را بر اساس تمام سلیقه های به بهترین شکل ممکن می سازند.شما می توانید با ورود به سایت تاج گلد تمام کالکشن های موجود در مجموعه تاج گلد را ملاحظه کنید و یک خرید مطمئن را داشته باشد. همچنین می توانید با استفاده از قسمت مشاوره قبل از خرید هر سوال و  پرسشی را که دارید از مشاوران این مجموعه بگیرید تا بهترین خرید را تجربه کنید.

معرفی مجموعه تاج گلد

نام "تاج" از تلفیق نام خانوادگی سه خالق آن یعنی عباد جعفری تهرانی ، ایمان الماسیان و فواد جعفری تهرانی به وجود آمده است. ما در دهه ۸۰ با هدف تولید و فروش محصولات طلای متفاوت و با کیفیت شروع به فعالیت کردیم و در بهمن ۱۳۹۱ موفق به خلق مجموعه "تاج درسا" با هنر و سلیقه ایرانی به عنوان اولین برند چرم و طلا کشور با همکاری برند چرم درسا شدیم. مجموعه تاج سعی دارد تا با استفاده از هنر و پیشرفته ترین تکنیک ها محصولاتی متنوع و با کیفیت عرضه کند و همیشه جایگاهی محبوب با الگوی صداقت در ذهن مخاطبان داشته باشد.

شروع مجموعه تاج گلد

برند "تاج" در دهه 80 ، در شهر تهران با هدف تولید و فروش محصولات طلای  با کیفیت و متفاوت  خلق شد.

 خالقان "تاج" با پشتکار و تجربه ی شخصی  که هر کدام  داشتند مسئولیتی را در این مجموعه بر عهده گرفتند

عباد جعفری تهرانی مدیر تولید ، ایمان الماسیان مدیر مالی و فواد جعفری تهرانی مدیر فروش این مجموعه می باشند که با هم فکری و تلاش بی وقفه در این راه گام  های پیشرفت را در طی  سال ها برداشته و روز به روز اهداف بزرگتری برای این مجموعه در نظر می گیرند

 رشد "تاج" و تولد "تاج درسا"

برند تاج در ابتدا فعالیت خود را در زمینه ی پخش و فروش محصولات طلا در سراسر کشور شروع کرد و بعد از مدتی با تکیه بر نیروی جوان و با انگیزه توانست خود را در دل دوستداران طلا جا بیاندازد. تاج که همواره در صدد خلق محصولات منحصر به فرد بوده است ایده‌ی تولید دستبند های لوکس چرمی آمیخته با طلا را در برنامه های خود قرار داد. در همین خصوص پیشنهاد همکاری با چرم درسا مطرح شد و مورد استقبال مدیران هر دو مجموعه قرار گرفت. در بهمن 1391 مجموعه‌ی " تاج درسا"  با آمیختگی هنر و سلیقه ایرانی به عنوان اولین برند چرم و طلا در ایران خلق شدهمکاری با برند درسا تا کنون ادامه داشته و در حال حاضر تولید جواهرات درسا‌سوواروسکی بر عهده‌ی مجموعه‌ی "‌تاجمی باشد.

توسعه مجموعه تاج گلد

گروه طلای تاج در راستای ارائه خدمات بهتر به مشتریان، در سال 1397 تصمیم به افتتاح فروشگاه های اختصاصی تاج و تاج درسا گرفت و اولین گالری تاج را در دپارتمان استور روشا واقع در شمال تهران افتتاح کرد.  در سال 1398 با استقبال و جذب مخاطبین وفادار موفق به افتتاح دو شعبه‌ی دیگر در مرکز خرید قائم و مرکز خرید اپال واقع در تهران گردید. تاج در سال 1400 اولین بوتیک‌گالری خود در شهر مشهد و شعبه‌ هدیش مال در تهران را افتتاح کرد. در سال 1401 توسعه شعب نیایش‌مال تهران، مهرادمال کرج، تبریز و اصفهان در دستور کار قرار گرفت. تاج  در تلاش است تا این شعب را به وسعت ایران عزیز وخارج این مرز و بوم گسترش دهد.